BCAA Baş Ağrısı Yapar Mı?

24
Soru & CevapCategory: supplementBCAA Baş Ağrısı Yapar Mı?
Erdoğan asked 2 sene ago

Merhaba
Ilk defa bcaa kullanama başladım fakat baş ağrısı ve sersemlik yaptı. Çok rahatsız oldum kan değerlerim iyidir ama neden böyle oldu anlamıyorum bu normal mi geçer mi devam etmeli mi brakmali mi

1 Answers
antreman.net Staff answered 2 sene ago

Erdoğan Merhaba
Öncelikle hangi marka BCAA kullandın? Normalde BCAA’nın hiç bu şekilde yan etkisi yoktur. Zira doğrudan bir gıda ürünüdür, performansa destek olacak bir amino asit ya da bitki özü de yok mesela kafein olsa ya da arjinin, taurin gibi bir amino asit içeriği olsa belki diyeceğim ama normal bir BCAA ürününde doğrudan bir problem yaşamak çok olası değil. Yine de ölçeği azaltarak dene istersen. Sevgiler

Haber bültenimize kayıt ol
Haber bültenimize kayıt ol
Beslenme ve egzersizlerle ilgili en yeni yazıları doğrudan mail kutunuza almak için kaydolun.
Dilediğiniz zaman abonelikten çıkabilirsiniz